Baby Anouk

Toen ik in moederschapsrust was en Anna op een mooie voormiddag de borst zat te geven, belde er iemand aan.  Kind effe aan de kant, kind begint te bleiten, borst weg, deur open. Een grote camionette en een man met een groot pak in zijn handen. Of ik even wilde aftekenen. Ik gaf eerst verder eten, maar kon mijn nieuwsgierigheid amper bedwingen.

Het bleek een prachtig speelgoedpingiunmamabeest met haar kindje te zijn. Van een bedrijf waar Wouter in Nederland vaak mee samenwerkt. Ik heb vorig weekend nog eens foto’s getrokken om te bezorgen aan het bedrijf. Als bedankje.

 

Anna met baby Anouk (8)Anna met baby Anouk (6)

 Anna met Annouk en baby Anouk (1)

Anna met baby Anouk (9)

Geef een reactie

