Essentie

Mijn lief en mijn liefje. Samen in de tuin op ons bankje. Op een zondagmorgen terwijl de zon schijnt, maar het nog een beetje fris is. Groen gras. Ondertussen de diepvries-chocoladebroodjes in de oven. Straks versgeperst sinaas-met-pompelmoessap.  Dat is het.DSC_3289

2 gedachtes over “Essentie

  1. De essentie is voor mij met mijn lief wakker worden op vakantie door de warmte in uw tent, samen donuts eten en dan met de huurwagen erop uit trekken. Wat heb ik nood aan mijn essentie in deze tijden van thesis en blok…

Geef een reactie

