Moederdag

Eerst eens de bloemen inspecteren die de papa op mijn vraag is gaan halen. Ziet er goed uit. Ik ga nog een jaar of 16 moeten wachten tegen dat ik zelf bloemen krijg, realiseer ik me nu. Mijn moeder heeft precies een beetje nen weken blik.

DSC_3271

 

En dan nu de kado die ik zelf gemaakt heb in de kreisj.  “Er zijn veel lieve mama’s op deze wereld, maar de mijne is de allerliefste” liet ik Kim op het kaartje schrijven. Tja, en toe hield ons moeder het niet meer droog. Schamelijk.

DSC_3275

Een gedachte over “Moederdag

  1. Ik zou het al lang niet meer droog gehouden hebben!
    Zo wijs van de kreisj, ik heb dat nooit gekregen bij jullie onthaalmoeder, maar ja de tijden zijn veranderd hé en het was vroeger niet altijd beter dan nu!

Geef een reactie

