Rarara

Ik heb iets raars gezien vorige week. Het had een vree opvallende kleur, het deed bijna pijn aan mijn ogen. Onderaan hing er een krul aan en die heb ik vastgepakt en in mijn mond gestoken. Maar vanboven, was het zo groot en rond dat ik het niet in mijn mond kon steken. ’t Was echt iets mega groot, ik denk dat ik er bijna helemaal in kon. Ik vond het ongelooflijk, zoiets had ik nog nooit gezien. Papa was er heel gerust in, dus ik denk dat hij zoiets al gezien had. Nochtans hebben we dat niet in huis…

Groetjes,

Anna

ps ik toon morgen een foto van wat ik heb gezien.

2 gedachtes over “Rarara

Geef een reactie

