Je pousse comme un champignon

Meestal koop ik bodietjes in de Hema, die zijn voor hun prijs zeer goed. Maar Anna is maatje 62 ontgroeid en in de Hema springen ze van maat 62 naar maat 68-74, wat dna weer te groot is. Toen ik 2 weken geleden mijn wekelijkse commissen in Delhaize deed, zag ik dat ze er ook rompertjes verkopen. Van petit bateau. Dit exemplaar kon ik echt niet laten liggen. Ik groei als een paddestoel. Een rode paddestoel met witte stippen. Helemaal assorti met haat kousjes.

dsc_2913

Geef een reactie

