Wist je dat…

Anna volop aan het leren is om om te rollen?

Anna momenteel 2 technieken heeft om van rug naar zij te rollen?

De ene techniek bestaat uit het rugliggen en de beetjes strekken en dan “omsmijten”, waardoor ze helemaal omvalt.

De andere techniek bestaat uit hoofd-in-de-nek-smijten en gekromd als een banaan omrollen.

Een gedachte over “Wist je dat…

  1. Waaaw! Zo flink jong! Twee technieken! Aan haar leeftijd was ik nog van mijn beweegloosheid aan het genieten. Al moet ik zeggen dat die kilo meer er toen misschien ook voor iets tussen zat… (volgens mijn babyboekje dat ik dit weekend heb kunnen inkijken :-) Als ze later groot is en moe van haar werk komt, kunnen die technieken ook van pas komen in omgekeerde zin: om u in de zetel te smijten…

Geef een reactie

