Doopsuiker

Ja, man, ben ik daar zot van. Ik had nog een extra doos gekocht om mandjes mee te vullen voor mijn collega’s. En in die doos zaten er nog een paar. Zaten, want nu zijn ze allemaal op. Ik had ze al uit het zicht gezet, meer bepaald in Anna’s kleerkast. Het heeft niet gebaat, want elke keer als ik naar boven ging en eraan dacht, ging ik er stiekem 2 nemen. Maar op is op en daar ben ik niet rouwig om.

Een gedachte over “Doopsuiker

  1. Als je een buikspieroefeningcompagnon vandoen hebt: bel me, schrijf me, laat me vlug iets wee-eten, geef me een teken, BBB je met mij?

Geef een reactie

