Alternatieve vervoersmiddelen

Ja, kijk, als Anna maar blijft neuten en ik wil mij persé gaan douchen, dan neem ik ze gewoon mee. Daarvoor de maxicosi uithalen? Of de trap op met Anna in de relax?

Neen, ten huize Baele durven wij wel eens alterantieve vervoersmiddelen inschakelen. De wasmand stond in de weg en met wat kussens uit de zetel was het rap gefixt. Het stond haar precies nog aan.

dsc_1777

dsc_1779

 

Noot van Anna zelf: “Moedere, als ge mij daar langer dan 10 minuten laat inliggen, dan val ik wel in slaap, hé.”

Noot van de moedere: Let op de subtiele kleurencombinatie donkergroen met lichtgroen. Als ik haar in haar kamertje had gelegd, had ik haar nooit teruggevonden wegens volledig gecamoufleerd met de muren enal.

dsc_1793

Een gedachte over “Alternatieve vervoersmiddelen

  1. De volgende stap is “tiaja tia” doen met Anna in de wasmand, wedden dat ze heel leuk vindt!

Geef een reactie

