Flesvoeding

Wat zegt ge?

Flesvoeding. Zo met poeder van den apotheker en water van een merk en dat dan goed mengelen en opdrinken.

dsc_1759

Opdrinken? Ge peist gij dat. Dienen bucht moette kik nie hebben.

Ge kunt toch wel ne keer proberen?

Proberen? Ge gaat dan wel moeten maken dat ge dat probeert als ik niet té veel honger heb want anders ga ik krijsen. Luid krijsen. En mijzelf doen verslikken van het krijsen ook. En in mijn pamper doen van colère.

Maar er zijn zoveel kiendjes die dat drinken. ’t Is echt lekker, hoor. *trekt schijnheilig gezicht*

Wat is dat ding in onze microgolf?

sterilisator

Dat is voor uw flesjes te sterilseren.

Ik wil geen flesjes. Wat zit er daar in de prise in plaats van de CD-speler?

flesverwarmer

Uw flessen verwarmer.

Hé, dat ziet er nog wel wijs uit! Wat is dat? Mag ik daarmee spelen?

melkdosseerding

Ja, zenne. Als ge een volledige  fles leegdrinkt.

Een gedachte over “Flesvoeding

  1. Flesjes!! Whiii! Joepie!! En binnenkort pureepatatjes en vogelnestjes? Hihi!

Geef een reactie

