De lekkerste melk in de leukste verpakking

Aanvankelijk was ik er erg nerveus voor…wat als het niet zou lukken? Ongegronde vrees, want na enkele dagen ging het prima. 

We genieten allebei.  Zij lest haar dorst en stilt haar honger. Ik ben blij dat mijn melkfabriekjes haar doen groeien. Zij ligt graag dicht bij mij en ik geniet van mijn genietende kleine meisje. Een paar dagen geleden onderbrak ze haar ontbijt even om me recht aan te kijken en te lachen. Ik smolt zowat.

Hoewel ik zeker niet wil klagen, is het soms best wel lastig. Anna mag drinken wanneer ze maar wil en op sommige dagen is dat bijna constant.

Mijn voornemen was om tot 3 maanden borstvoeding te geven en dan over te schakelen op flesjes. Maar ik begin er stilletjes aan te denken om er wat langer mee door te gaan. Zo ’s morgens en ’s avonds nog tetjesmelk en de rest flesjes. We zullen zien…

Geef een reactie

